torsdag 12 september 2013

Så mycket fint..

Idag är det mulet och tråkigt väder ute. Jag har varit en sväng på stan och kikat lite. 
Många affärer börjar få in mycket höstnyheter och många fina saker. I våran stad är det Fasett, Ombonat, Åhléns och Gröna systrar som är de bästa affärerna där 
jag får inspiration ifrån.



På Ombonat har de fått in fina durkslag som jag hade tänkt beställa på nätet.
 Jag tycker mycket om porslinet Stockholm bruka design, så många fina färger. 
Några nya temuggar vore inte fel.. =) 


Fasett har också mycket fin inredning. 
Det skulle vara fint att bara köpa en tallrik att använda som ett uppläggningsfat. 
Lila har alltid varit min favorit färg men jag tycker även om rosa och turkost. Modet som är nu är att blanda färger, det är bra för jag har alltid haft svårt att bestämma mig.


Hos Gröna systrar brukar jag fynda lite växter på hösten, de har också mycket lantlig fin inredning i den lilla ladan. Har önskat mig presentkort, det är alltid bra att få.
På lördag är det min födelsedag och imorgon ska jag förbereda lite inför helgen.

Godnatt och sov så gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar