fredag 20 juli 2012


Igår satte min sambo in en ytterdörr och idag har vi målat färdigt det sista på framsidan. Det är skönt att få bort skjutdörren som vi hade tidigare. Nu känns det som en riktig entré. Både jag och min sambo blev nöjd. Jag har länge funderat på att måla dörrarna på huset och de andra förråden vinröda, men det var inte så tokigt med den gröna färgen. Dörren var redan grön när vi fick den. Vi får tänka på saken.


Framsidan börjar ta form med en ny fin gräsmatta och rabatter.


Efter målningen tog jag en sväng till stranden och tog mig ett premiärdopp i havet. 
Som avslutning på dagen grillade vi kött och åt annat gott ute i solen på altanen.

1 kommentar:

  1. Det blev ju jätte fint med dörren :) grönt passar bra till er hus färg tycker jag :) kram Frida

    SvaraRadera